Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.01.2017 20:52 - Даааа...България....с киру, карбовски....и непрестанната реформа
Автор: wilim Категория: Лични дневници   
Прочетен: 683 Коментари: 0 Гласове:
0



 Ето на това попаднах днес в нета...хммм. не съвсем случайно

http://www.standartnews.com/…/vulgariya__imidzhat_ni_pred_s…
и втората част, ако не сте повърнали от първата - http://www.standartnews.com/…/vulgariya__imidzhat_ni_pred_s…
Знам го този „автор” и съм му чел доста неща, но такава гнус не ми беше попадала. От 2013 е, но нищо не се е променило. Чудих се между няколко възможности – абе този тип дали не му се е случило за един ден да го остави жена му, като преди това му е взела всичко, разказала му е как всичките му приятели повече стават от него в леглото, а после са го уволнили от работа, напил се е, попаднал е на мигранти или цигани, които са го обрали и изнасилили....тааа....на другия ден да е написал подобен бълвоч. 
 След това оприличих карбовски на Бийвъс и Бътхед . Помните ли анимацията с онези отвратителни пъпчиви щатски тийнейджъри – тъпи и агресивни символи на провалената американска мечта....
После се сетих, че карбовски ми прилича и на легендарната курва Месалина – предпоследната жена на император Тиберий Клавдий Цезар Август Германик. Нейните подвизи са известни.

След известно време, като помислих още, карбовски ми заприлича на някакъв микс между Веня Ерофеев и Чарлз Буковски....
...нооо...колкото и да мислих....накрая стигнах до извода, че въпреки всичките му констипационно-обстипационни напъни, пак иде реч за една банална флутуленция на тема пост...пост...модерен абсурд...или по-точно – сетих се за това :

Владимир: Какво ще правим сега?
Естрагон : Ще чакаме. 
Владимир: Да. Но докато чакаме. 
Естрагон : Ами защо да не се обесим? 
Владимир: Хм. Така ще получим ерекция. 
Естрагон: Ерекция?
Владимир : С всичко, което следва.

Единствено не се сетих карбовски Владимир ли е или Естрагон...или иска да е Бекет  
Гнусното е, че много хора харесват подобни словестни самоубийства и дори им се радват. И това не е случайно. Както пише в „Майсторът и Маргарита” – „Никога и никога тухла не пада върху главата на някого случайно”! 
За това- по-нататък. А сега- към Бекет - В духа на този театър на абсурда....или по-точно на сардонично-комплексарския онанистично-либертариански сатанизъм, пак днес попрочетох и за създаването на партията „Да, България”. Както и децата знаят, тази партия е създадена от няколко фондации, главната от които е „Америка за България”, а в „партията” са всякакви протестъри, гротески и подобни...за които извън центъра на София са чували киру и още десетина леберала....ааа...като стана дума за киру.....
Някакси двете неща ми се вързаха, както ми се върза в същата "схема" и кратката, но изключително неприятна и воняща днешна кореспонденция между мен и този киру. Като се сетя за него и ми се струва че съм хващал плужеци /голи охлюви/ с голи ръце....толкова ми е гнусно. Тааа....живеещият в чужбина киру мисли за нас така, цитирам – „Тва смрадливото булгаристанско простолюдие сте отврат”....край на цитата. Няма да питам колко са отврат за киру роднините и близките му, но ще е напълно резонно да са и смрадливи. Таааа....киру е софиянче..от немската гимназия/еее...как иначе....да не е тъп сеуянин неккъв/но се изживява като космополитен леберал и мрази „всичко Българско и Родно”, обаче е фен на „Да България” и той....явно понеже е в „open relationship” и харесва „man and women”.....Абеее....на мен никак, ама 
изобщо не ми дреме за киру. Ако ще и двулитрови шишета от кола да си „пенетрира” отзад либерално....хич не ми дреме. Аз съм нелеберално много хетеросексуален image;). А за такива като него отдавна съм препоръчал остракизъм. 
Сегааа- пак за новата формация. Тя била "ново дясно"! 
Интересно ми е ..... кой още вярва в ляво или дясно? 
И друго - десни не са ли хората, които вярват в Бог, Родина, Семейство, Дом? 
Хм....странно. На тези кое им е дясното? Десни не са ли Волен Сидеров и сие? Или...ахааа...те тези са "нови десни" image:) image:) image:)
Ииии.... защо „Да, България”? 
Бахти, може и аз да не съм наред, но изобщо не ми звучи това „Да, България”. Защо не беше „Да, Европа”, „Да, свят”, „Дай пари” ....или нещо друго - по-типично....
Откъде накъде тези глобалистични реликти / Защото аз съм убеден, че са реликти.И съм убеден, че са реликти, защото голяма част от тях няма какво да оставят, понеже, независимо от кой джендър са, повечето от тях нямат семейства и деца. Това не е само заради буквалната им или преносна педерастия, а и заради това, че са много модерни и изчистени егоисти!/ ще ползват името БЪЛГАРИЯ? Дори и от бегла фотография е ясно, че тези новопартийци се гнусят от собствения си народ, че и от езика. Това, кирувото, за „смрадливото булгаристанско простолюдие” , вероятно се споделя от поне 990 души от 1200-те основатели на „Да, България”. 
Тук нещата стават сериозни и пак опираме до нещо, за което няма да спра да повтарям. 
Обществото ни е жестоко разделено. И е разделено нарочно и отвън. Разделено е на българи тук – в България /нещастници, боклук, пияници и т.н – според българите „там”/ и на българи там – извън България /блъскат като идиоти, живеят като скотове и ближат задниците на западняците, за да спестят по 200 -300 евро на месец – според българите „тук”/. 
Не исках да коментирам карбовските бълвочи, но с какво е виновен бай Кольо, че да го мразят англичани или шведи? Бай Кольо не е ходил ни в Англия, ни в Швеция. Обаче там го мразят. И го мразят не заради него, а заради пустата шибана политика на запада. В този дух карбовските и подобни ософиянчени уроди са за много бой. 
Всички бели хора си приличат. Ние не сме по-долу от немци или французи. Те си имат добри черти и ние – също. И съвсем нелицемерно чужденци са ми казвали колко е хубаво тук- у нас. Обаче работата става като с лошото време.....представено от медиите като леден апокалипсис.....
Има и още едно разделение. За да не се делим само на българи тук и там, на млади и стари и на прости и умни, се делим и на софия и провинция. 
Това е алтернативното на „тук и Там” разделение, тоест – втора сюжетна линия. Един път се делим на у нас и в чужбина, а втори път – на в софия и в провинцията. 
Това става някак неусетно, разбира се, но и сляп и неграмотен го вижда. 
Обаче това „делене” няма да е безкрайно. То ще е само докато ни има като общност- тоест- като български народ. А ако продължаваме така няма да ни има дълго. 
В този дух много пъти съм мислил над либерастичното клише „гражданско общество”. Даааа....обаче това гражданско общество е всъщност национално общество. Основата е нацията, а не безрасовата, безполова и безродна тълпа. Затова и няма европейско гражданско общество, а има .....май само испанското и гръцкото останаха  
Аз не твърдя, че съм най-прав. „Най-правите” стават ясни късно. Но задълбочните процеси на налагане на БЕЗБОЖИЕ, БЕЗРОДИЕ, БЕЗРАСОВОСТ, БЕЗПОЛОВОСТ, БЕЗМОРАЛНОСТ....и всички останали безвсичко водят до “the end” без „to be continued”.
И понеже ставаше дума за дясно, ще завърша с цитат на един от малкото останали наистина десни интелектуалци - Ален дьо Беноа - "Такова общество, съставено от отделни индивиди, нямащи място, прииждащи от всякъде (съответствено – от никъде), се превръща в полу-хаотична структура, „кервансарай“, където отсъства понятието за колективна отговорност, за общественото благо. Колкото повече хората са разединени помежду си, толкова повече се ръководят от конформизма. Индивидуумите се превръщат в “роби без господари“, взаимно заменящи се и уязвими, откъснати от корените си, от своята родна култура, те стават целева плячка за симбиозата на пазара и държавната машина,която на думи декларира обща толерантност, а на практика става все по-нетърпима и репресивна, особено към частните случаи."



Тагове:   ТРИ,   едно,   нула,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: wilim
Категория: Други
Прочетен: 474050
Постинги: 118
Коментари: 348
Гласове: 297
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031