Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.08.2010 18:13 - ЛАКОМИ ЛЕКАРИ = ПЪЛЕН ПРОВАЛ .... И В ЗДРАВЕОПАЗВАНЕТО!!!
Автор: wilim Категория: Други   
Прочетен: 1832 Коментари: 3 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
     Бесен съм! Ама наистина съм бесен! Дори ми идва да гръмна някой лаком доктор! От няколко месеца се боря със системата на БГ здравеопазване / по-точно - с липсата на такава/!  Обикалям с най-близкия ми човек по доктори, доценти, професори и препоръчаните от тях лаборатории! Досега съм похарчил една камара пари, а резултат - 0! Или 00 - както трябва да бъде по отношение на здравеопазването ни! Щото си е пълен кенеф! Диагноза няма никаква! И затова не е виновна държавата....не че хваля правителствата...които и да са ! Обачееее - и докторите станаха големи изроди. Само за пари мислят! Доцент в Александровска приема по 20-30 души на ден и си прибира по над 1000 лв.!!! На ден! И не работи с касата! Той работи, ама на другото си работно място....да не би да изпусне и тези пари! И да не мислите, че много му пука от какво сте болни - изобщо не го бърка! Гледа да прибере парата и прегледите при него са по 2-3 мин.... щото....абе няма време! През тези минути мисли при кой приятел /съдружник/ доктор да ви изпрати, а след това - в коя лаборатория....пак на негови хора....за да платите по 100-200 лева за изследване! Нали се сещате - и те не работят с касата- тоест - не важат никакви направления!!! Е - защо тогава плащаме с милата осигуровки па на над 1000 лв. ....ама тоа е тема за друг пост, да им ....мамата на всичките дебили!!!! Така де!  Наскоро бях в една такава компания - трима лекари и аз. Ами те говориха само за пари. Не чух нищо за нови технологии в здравеопазването, нито пък за нови лекарства или специализации. Само и единствено за ПАРИ!!! След четвъртата водка не се стърпях и им казах - Пичове, вие какви сте, лекари или банкери?!? Те се обидиха! Ама и един не знаеше Хипократовата клетва наизуст! И друго - знам, че и в здравеопазването има мафия - тоест- старите болшевишки зурли не пускат нищо ново, както и във всички останали сфери. .... затова младите лекари ще бягат от България, което май трябва да направим всички хора с /все още/ останало нещо в главата!!! Уфффф - поминаха ми малко отрицателните емоциии....с писането! И моля - никой да не се обижда! Със сигурност има и много свестни доктори в БГ- обаче то има и свестни цигани.....ама един крадлив мангал като се представи за българин в някое малко германско градче иииии.....върви после доказвай, че българите не били миризливи и крадливи........



Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. x2012x - Лекарите са търговци!
23.08.2010 18:22
Лекарите са търговци и банкери , защото системата ги направи такива , и защото сме им позволили да им плащаме рушвети... Такава е системата ! След правосъдието , МВР и Народното събрание най-корумпирани са лекарите!
цитирай
2. анонимен - Ми да беше гръмнал някой, щом смя...
23.08.2010 18:22
Ми да беше гръмнал някой, щом смяташ, че заслужава, какво ревеш тука като вдовица за краставица?...
цитирай
3. wilim - е що да рева!!!
23.08.2010 18:31
Споделям бе, споделям! Като го гръмна и ще има акция "пациентите" .....:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: wilim
Категория: Други
Прочетен: 475793
Постинги: 118
Коментари: 348
Гласове: 297
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930