Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.10.2011 15:03 - СКЪПИ ДАМИ, МОЛЯ ВИ, НЕ ГЛАСУВАЙТЕ "СЕКСУАЛНО":)!!!
Автор: wilim Категория: Други   
Прочетен: 1836 Коментари: 2 Гласове:
1



  Повод за поста ми даде поредната дама, която каза, че не можела да търпи глупостите на ГЕРБ, обаче "можело" пак да гласува за тях, защото "Бойко" бил много секси! Абе уж умна дама,,,,,пък какви мисли...ебаси!!!! И не е само тя!
  Държа да поясня, че за разлика от много блогери аз не съм за никого! За мен всичко е сбъркано и всички са сбъркани.   Цялата лЕбералдемократична /световна,глобализирана и т.н./ система трябва да отиде на бунището и това ще стане скоро!!!! Точно затова, за да позабързам този процес,аз ще гласувам за Св. Витков..... извинявам се за забежката:)    Та - Скъпи Дами, колкото и да Ви е секси боко, помислете преди да пуснете бюлетината! На предишните избори ГЕРБ спечели много гласове точно по причина "харизматичния сексапил" на родния мачо Б.Б. !     Скъпи Дами, не искам да Ви разубеждавам нито за сексапила на генерала, нито за вероятната му мощна сексуалност:)! Обаче държа да припомня, че ще избирате президент, кметове и общински съветници - все позиции, за които е по-важен умствения багаж, а не този в панталоните! Освен това, боко не е кандидат за нищо....този път:)!  Не искам да звуча менторски, защото написах, че за мен цялата система е за скрап! По-скоро пиша това с усмивка:)! И все пак - поне на изборите бъдете малко мъже! Какво имам предвид - когато мъжът избира нещо - независимо дали е президент, автомобил, или телевизор, той разсъждава практично! За него е важно кое върши най-добре работа! Президентът- да не ни излага /много/ пред света, колата - да е здрава, икономична и удобна, телевизорът - да е с по-голяма гаранция, с подходящ размер и да е на промоция:)! А Вие, скъпи Дами, избирате колата според цвета, или формата на стоповете:)! Затова- моля Ви - на изборите - като мъже:)!!! А после пак си бъдете Вие, защото иначе ще е скучно::))))



Гласувай:
1



1. mileidi46 - :)))
16.10.2011 15:27
Спомням си преди доста години..бях на гости в Югославия(тогава)И в момента имаха избори за президент.Цялата махала се върнаха весели и щастливи,че са пуснали бюлетина за Милошевич:)) Аз се смеех и ги питам:Е,защо гласувахте за него? А те казаха,,ами защото е красив":)))))) та..нищо ново на хоризонта..:))
цитирай
2. kristin24 - Ех, как ще те разочаровам сега. . . Не ...
25.10.2011 23:20
Ех, как ще те разочаровам сега...Не бяхме говорили за политика, защото знаеш, че не ми е там силата...Но трябва да си призная..Бойко Борисов е много секси! Като заговори с този баритонов глас се чувствам една малка и послушна..Докато беше секретар в МВР баща ми ми се обаждаше по телефона- включи телевизора, твоят човек говори :)) Така че- щом е казал Плевнелиев, така да е... Преди имах гражданска позиция, пях "45 години стигат" и размахвах сини знамена..Сега просто не ме интересува..Но съм избрала да живея в тази държава и се чувствам длъжна да гласувам..И когато се оказа, че Герб подкрепят този плужек Кирил Йорданов, просто влязох в интернет, разгледах снимките на кандидатите за кмет и си избрах Костадин някой си...Ами мачо изглежда...А мачовците знаят как..И не мога да си представя как така ще гласуваш за Калфин, винаги анти-соц вот, винаги!!!! Дори Ерик Бана да се кандидатира за президент, подкрепен от червените...
И карам червена кола :)))) това май ти го бях казала...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: wilim
Категория: Други
Прочетен: 474081
Постинги: 118
Коментари: 348
Гласове: 297
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031