Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.02.2013 23:49 - КОИ СА ТЕЗИ "НЕФОРМАЛНИ ЛИДЕРИ НА ПРОТЕСТИТЕ"? KОЙ....КОЙ ЩЕ НИ КАЖЕ????
Автор: wilim Категория: Други   
Прочетен: 3058 Коментари: 1 Гласове:
4

Последна промяна: 24.02.2013 00:06


  Съжалявам! Точно пишех пост с конкретни предложения за бъдещето НИ, колкото и нескромно  да изглежда.....обачееее....обаче видях по ТВ някакви хора, които "представляват протестиращите"! И никой не каза какви и откъде са тези хора! Кой ги избра за "неформални лидери"? Иииии...доста се издразних....
   Винаги съм бил привърженик на идеята, че едно общество има нужда от лидери! Те могат да доведат това общество до просперитет....и те могат да го съсипят! Примери - Р.Т. Ердоан в Турция и Б. М. Борисов - в България! Пак повтярям, че не съм нито турчин, нито фен на турците, но съм бил в Стамбул много пъти- за първи път 1990, а последно - 2012 и виждам за какви промени иде реч.....не за перестройка:(! Уфффф....отвлякох се....
   Та - става дума за т. нар. "неформални лидери" на протестиращите, тоест- на улицата...тоест - на народа. Днес имаше няколко събирания на подобни "лидери" - няколко в София и едно - в Сливен! Всички те заявяваха, че не приемат хора, които са членове на партии....обаче забравиха, че всеки може да попълни декларация със съдържание, че не е член на партия и дори и да е член, това не е подсъдно. Въпрос на морал е, а както знаем....морал е доста разтегливо понятие......
   Продължавам - тези "лидери" размахваха хякакви искания....повечето съвсем безсмислени! Обачееее....никое от тях не беше за ДДС, например, за банки и лихви и т.н.Искаха смяна на елита! И аз го искам! Обаче никой не казва КАК! А  повечето от исканията си бяха чисто емоционална мастурбация! 
    Затова и си зададох въпроса -абееее....аджеба....тези хора да не са пак от онези хора???? Да не би пак да гледаме "Теория на конспирацията".... или по-точно - "17 мига от пролетта"?
     За всичките ми години и участия в стачки и протести от 1989 насам съм се научил, че у нас няма как да стане нещо случайно! Затова и пиша този пост! 
      Нека някой ми отговори - кои са тези "лидери"? Откъде дойдоха? И моля - не ми излизайте с тези за "избранниците на улицата" или "новите лидери"! И на двете сме се нагледали! 
  





Гласувай:
4


Вълнообразно


1. velio - Ето кои са ТЕЗИ "НЕФОРМАЛНИ ЛИДЕРИ НА ПРОТЕСТИТЕ":
10.03.2013 11:29
http://extremecentrepoint.blogspot.com/
http://www.extremecentrepoint.com/?p=13097
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: wilim
Категория: Други
Прочетен: 475706
Постинги: 118
Коментари: 348
Гласове: 297
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930