Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.10.2011 19:24 - УЖАС!!! ЩЕ ТРЯБВА ДА ГЛАСУВАМ ЗА КАЛФИН!!!
Автор: wilim Категория: Политика   
Прочетен: 2267 Коментари: 4 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  Преди повече от година го написах! http://wilim.blog.bg/drugi/2010/10/21/molia-vi-drugariu-borisov-boiko-borisov-ne-ni-tikaite-kym-bs.623500
   Изобщо не се изживявам като пророк! Още повече, че става дума за Мен и Моите разбирания за нещата, с които не ангажирам никого! Обачееее- така се получи! 
    Винаги съм бил антикомунист. Носил съм "Gazeta wyborcza" oт Полша през 1988! Дори направих нещо като кариера в СДС. Мразя болшевиците, ненавиждам лъжите и лицемерието им. Отврашава ме техният конформизъм! Мразя СССР, световната пролетарска революция и хората, които съсипаха България след 09.09!  Гади ми се от подмолните сценарии, от червените мафии, от създадените от БКП и ДС групировки ............. списъкът на нещата, свързани с БКП, от които ми се гади е много по-дълъг, отколкото мога да опиша в един постинг.
    Пък сега съм принуден да гласувам за Калфин!!! И знаете ли защо? Защото иначе трябва да подкрепя ГОЛЯМАТА ЛЪЖА, НАРЕЧЕНА ГЕРБ! И нека не говорим за ляв и десен вот! В България, а и в цял "лЕбералнодемократичен" свят няма ляво и дясно! Има, както грубо го е нарекъл нашия народ- "свински черва! Кое му е дясното на ГЕРБ и кое е лявото на Калфин???!!! Ами нали най-голямата група на БКП в сегашното НС е групата на ГЕРБ?!?!  За какви комунисти иде реч? 
     ДА - вотът ми ще е протестен! ДА- няма да съм аз, като пускам бюлетината! ДА - вечерта ще се напия! Обаче - ще гласувам за Калфин!   Ще гласувам, дори заради малката надежда ..... на другия ден да не видя пак самодоволната физиономия на гавазина, издигнат и обучен от част от гореспоменатата мафия!  Ще гласувам, защото ми писна да ми обясняват кой колко крал, пък да се оказва, че всеки, който има нещо в главата да пита - АЛОО-
ГЕРБАДЖИИТЕ,  КАКВО ПРАВИТЕ С ВСИЧКИТЕ ПАРИ НА ДЪРЖАВАТА!? Къде са новите пътища, след като колата ми пак е за смяна на окачването? Защо България неизменно продължава да е най-бедна в ЕС? Къде отиват парите от глоби, данъци и всички други безбройни части от държавния рекет? Вие- гавазина и хората му, твърдите, че сте повишили събираемостта в пъти! И какво от това! Къде са всичките тези пари? В няколко десетки км. магистрала- моооля ВИ....!!!! И докога щв са виновни другите - кризата, Станишев, Костов, Обама, Осама........ след като вече минахте половината мандат?
     Та - списъкът с нещата, за които гавазина излъга и продължава да лъже би могъл да бъде много по-дълъг! Затова и аз ще гласувам за Калфин!  Не - не вярвам, че нещо ще се промени, ако случайно спечели Калфин, обачееее ..... поне известно време няма да гледам самодоволните лъжи ............... 
 



Гласувай:
3



1. apollon - УЖАС!!! ЩЕ ТРЯБВА ДА ГЛАСУВАМ ЗА ...
24.10.2011 19:30
УЖАС!!! ЩЕ ТРЯБВА ДА ГЛАСУВАМ ЗА КАЛФИН!!!

именно - това е един истински необходим ужас
цитирай
2. injir - Направо ужас. И антикомунистите ще ...
24.10.2011 19:33
Направо ужас. И антикомунистите ще трябва да се примирят с ужаса. То си е истински мазохизъм...
цитирай
3. josarian - Пич, гласувай си за Костов, Малтинчо, Яни Янев и Румен Христов и хич да не ти дреме,
24.10.2011 22:29
гласуваш ли за Калфин и Доган, значи си гласувал и за горните. Те нали заедно гласуваха срещу ГЕРБ? Какъв е проблема да пуснеш бюлетинката за социалкомунистите от БСП и ДПС ООД?
цитирай
4. анонимен - Аааа....не така!
25.10.2011 06:52
josarian написа:
гласуваш ли за Калфин и Доган, значи си гласувал и за горните. Те нали заедно гласуваха срещу ГЕРБ? Какъв е проблема да пуснеш бюлетинката за социалкомунистите от БСП и ДПС ООД?

Социалфашисти и аграрфашисти, както и просто фашисти е имало по времето на "светли личности" като Марко Фридман,например!!! Пък социалкомунисти ми звучи точно толкова безмислено като "граждани за европейско развитие на България!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: wilim
Категория: Други
Прочетен: 475415
Постинги: 118
Коментари: 348
Гласове: 297
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930