Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.10.2011 22:41 - СОФИЯ НЕ Е БЪЛГАРИЯ? ГЛУПОСТИ - И ТАМ ГЛАСУВАТ ЗА ГЕРБ!
Автор: wilim Категория: Политика   
Прочетен: 1204 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 27.10.2011 22:46

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
   Преди години....не много, т.нар. софиянци псуваха "сеуяните" от провинцията, че гласували за БСП, а те, видите ли, били за "демокрацията"! Значи- "сеуяните" са изостанали и прости и заради тях новото, тоест-демокрацията трудно си пробива път! 
   Изобщо не искам да изпадам в подробности кой е "сеуянин", особено откакто видях с очите си "софиянец", който живее в столицата от 3 /три/ години, обаче вече е възприел мировянския диалект и е забравил, че всъщност е от Ямбол:)!!! Така де - не искам да обиждам никого! И аз имам много приятели и в София и в "други градове"! Ама не искам и мен да ме убеждават, че съм имал "провинциални комплекси"!!! Просто защото изобщо нямам такива! 
   Въпросът е- защо ГЕРБ би в София!!??!! Ами нали там е новото, промяната, креативното....нали оттам тръгва всичко??!! Пък- победа за ГЕРБ!!! Победа за чалгата и простотията, за Лепа Брена, гавазите, пашата, жабата, милиционерите с бели чорапки, цецка и цецко!
    За мен, а и за всички около мен ГЕРБ е далеч по-ретро и изпразнена от съдържание кауза дори и от БСП! Вече е така! Просто защото ГЕРБ няма кауза! Няма идеология, нито елементарна визия за бъдещето. Всичко се крепи на "крехкия" интелект на един човек и на това, че "този човек" е удобен към момента на българофобите във и извън България, както и на курвенските медии! А софиянци гласуват за ГЕРБ!?! Значииии - нещата и там не са както бяха. Значи- там чалга мисленето е взело тотално надмощие.....щом гласуват за ГЕРБ!!! И колкото и да ми обясняват и там е същата простотия както и в Мездра, Елхово или Димитровград! И там са затъпяли дотолкова, че им е по-хубаво да вярват на лъжи, медии и лъжливи медии, отколкото да си напрегнат мозъците и да мислят сами!
     ТА- София е в България, колкото и да се "пънат" и пъчат разни софиянци от Ямбол и Враца! Тя винаги си е била. Лошото е, че "героите" от академията по политическо инженерство продължават да виждат в "софиянщината" пореден ресурс за разделение и ненавист между българите! Е- не им остава много! Нито да мислят, нито да влияят на нещата от живота! Те са вредни за всички българи- в София.... и в "други градове"!
 



Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: wilim
Категория: Други
Прочетен: 475829
Постинги: 118
Коментари: 348
Гласове: 297
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930