Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.03.2013 13:51 - ПЪТЯТ НА БЪЛГАРИЯ НАПРЕД - МОИТЕ КОНКРЕТНИ ПРЕДЛОЖЕНИЯ - част 2
Автор: wilim Категория: Политика   
Прочетен: 9957 Коментари: 15 Гласове:
1

Последна промяна: 26.03.2013 15:17

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  Такааа...! Продължавам с моите конкретни предложения...пардон - въжделения за бъдещето ни. Изобщо не се надявам някой от кукловодите да ги прочете...а още по-малко- да се съобрази с тях! Обачееее..това е защото знам, че на кукловодите такъв тип предложения не им трябват, защото те работят по план...или сценарий, разработван години наред в школите на КГБ /ФСБ/ , ЦРУ, мосад и т.н. Затова и когато курвите на кукловодите, наречени "свободни медии" пишат и говорят за неща като управление, реформи, промени и т.н. използват изрази като игра, играем, схема, схем и ит.н. Те....горките долни курви, не осъзнават, че ни подсказват, че това не е реален свят, а точно игра на кукловодите, в която те използват различни "схеми"! Това е. Амаааа...и на мен хич не ми дреме за кукловодите! Аз ..така или иначе ще си напиша въжделенията! 
 
    Щях да пиша за образование и социална политика, но те ще почакат! Преди това- за онзи ДУХ! 

    МОМИЧЕТА И МОМЧЕТА, НА НАС НИ ТРЯБВА ДУХ, А НЕ МЕРЦЕДЕС S КЛАСА ПРЕД ВСЕКИ ДОМ! ТРЯБВА ДА СЕ ОБЪРНЕМ КЪМ МИНАЛОТО СИ, ТОЧНО ЗА ДА ПРЕДОТВРАТИМ МРАЧНОТО БЪДЕЩЕ, КОЕТО НИ ПОДГОТВЯТ!

    ВСЕКИ, КОЙТО ИМА ПОНЕ МАЛКО МЕЖДУ РАМЕНЕТЕ ВИЖДА, ЧЕ ИСТОРИЯТА Е КРЪГОВРАТ! ВСИЧКО СЕ ВЪРТИ И ПОВТАРЯ! ТОВА, КОЕТО ПРЕДСТОИ НЕ Е НИЩО ОСВЕН ПОВТОРЕНИЕ, НО С НОВИ ТЕХНИЧЕСКИ СРЕДСТВА - РОБОВЛАДЕЛСТВО, ФЕОДАЛИЗЪМ, КАПИТАЛИЗЪМ И Т.Н.

   НА КУКЛОВОДИТЕ ИМ Е ИЗГОДНО ДА СЕ ПОВТАРЯ ВСИЧКО! ЗАТОВА И СЕГА НИ ВОДЯТ КЪМ ПОРЕДНОТО ПРЕВЪПЛАЩЕНИЕ НА  РОБОВЛАДЕЛСТВОТО. ФЕОДАЛИЗМЪТ ОТДАВНА Е НАСТЪПИЛ - И ТУК И В ЦЯЛ СВЯТ, САМО ЧЕ ФЕОДАЛИТЕ НЕ СА ГРАФОВЕ И ХЕРЦОЗИ, А ТАЙНИ СЛУЖБИ В СЪЮЗ С БАНКИ И МЕЖДУНАРОДНИ КОРПОРАЦИИ! ТАКА НАРЕЧЕНИТЕ "СВОБОДНИ МЕДИИ", КОИТО АЗ...ЗА ПО-УДОБНО НАРИЧАМ КУРВИ, СА ИМ ОСНОВНО ОРЪЖИЕ, А НЕ РЕЛИГИЯТА, КАКТО Е БИЛО В МИНАЛОТО!

   ИСТОРИЯТА СЕ ПОВТАРЯ! ВИЖТЕ СЪДБАТА НА ВЕЛИКАТА РИМСКА ИМПЕРИЯ! КАКВО Е СТАНАЛО ТАМ? СЪСИПАЛИ Я ВАРВАРИТЕ? НЕЕЕ! САМА  СЕ Е СЪСИПАЛА! СЪСИПАЛА СЕ ОТ ЛИПСА НА ДУХ. МАТЕРИАЛИЗМЪТ Я СЪСИПАЛ! КОГАТО ИДЕЯТА ЗА "PAX ROMANUM" ОСТАНАЛА САМО НА КНИГА, ТОГАВА И РИМ УМРЯЛ. ИДЕЯТА БИЛА ЗАБРАВЕНА, ЗАЩОТО ИМАНЕТО И БОГАТСТВОТО НАДЕЛЯЛИ НАД ПАТРИОТИЗМА И ДРУГИТЕ РИМСКИ ТРАДИЦИОННИ ЦЕННОСТИ! ВОЙСКАТА СТАНАЛА НАЕМНА, ЗАЩОТО РИМСКИТЕ ГРАЖДАНИ ПРЕДПОЧИТАЛИ САМО ДА СЕ НАЛИВАТ С ВИНО И  ДА СЕ ОТКУПУВАТ ОТ ВОЕННА СЛУЖБА. И ДОШЛИ НАЕМНИЦИТЕ ВАРВАРИ, ОБЛЕЧЕНИ С РИМСКИ ДОСПЕХИ! ТЕ ЗАПОЧНАЛИ ДА ОПРЕДЕЛЯТ КОЙ ЩЕ УПРАВЛЯВА И ПОСЛЕДНАТА ИМ ГРИЖА БИЛ "PAX ROMANUM"! ТЕ МИСЛЕЛИ САМИ ЕДИНСТВЕНО ЗА СОБСТВЕНОТО СИ ЗАБОГАТЯВАНЕ!

    ТАКА И УМРЯЛ РИМ! ГЛУПОСТИТЕ ЗА "ВЕЛИКОТО ПРЕСЕЛЕНИЕ" СА ТОЧНО СЪЩАТА ИЗМИСЛИЦА КАТО ГЛУПОСТИТЕ ЗА "СЛАВЯНСТВОТО" И Т.Н.

    ВСИЧКИ ВЕЛИКИ ДЪРЖАВИ И ОБЩЕСТВА, ДОКАТО СА БИЛИ ВЕЛИКИ, СА БИЛИ "ИМПЕРИИ НА ДУХА"! КОГАТО ЛАКОМИЯТА ПОБЕЖДАВА И ТЕ ЗАГИВАТ! КОГАТО ИДЕЯТА Е ДВИЖЕЩА СИЛА- ТЕ СА ВЕЛИКИ! КОГАТО ИДЕЯТА СЕ ЗАМЕНИ С ИНТЕРЕСИ И ПАРИ И ТЕ УМИРАТ!

    ДА ВИ ПРИЛИЧА С НЕЩО НА СЕГАШНАТА СИТУАЦИЯ В ЕВРОПА? АКО ВИ ПРИЛИЧА, ЗНАЧИ ВИЖДАТЕ!!!!
 
   ЗА ДА ПРОМЕНИМ НЕЩАТА НИ ТРЯБВА ДУХ! ТРЯБВА НИ ИДЕЯ! ТАЗИ ИДЕЯ СПОКОЙНО МОЖЕ ДА БЪДЕ И РЕВИЗИОНИСТИЧНА! НЕЕЕЕ...НЕ Е ДЕМОДЕ! ТЪЙ КАТО ИСТОРИЯТА Е КРЪГОВРАТ- НИЩО НЕ Е ДЕМОДЕ! НАШАТА, БЪЛГАРСКАТА ИДЕЯ ТРЯБВА ДА СТЪПИ НА МИНАЛОТО! ДОРИ И ЕДИН ГЛАВЕН ДРАЗНИТЕЛ НИ СТИГА - Т.НАР FYROM! АКО НЯКОГА СЕ ПОЯВИ ПИЧ, КОЙТО ДА ЗАСТАНЕ И ДА КАЖЕ - БЪЛГАРКИ И БЪЛГАРИ, НЕ ВИ ЛИ ПИСНА ДА СТЕ БЕЛИ НЕГРИ? НЕКА ВСИЧКИ СЕ ОБЕДИНИМ И ЗАПЛЮЕМ КУКЛОВОДИТЕ, ИГРИТЕ И СХЕМИТЕ ИМ! НЕ Е НЕВЪЗМОЖНО! ПОВЯРВАЙТЕ!

   ПОДОБЕН ДУХ ДАДЕ НА НАРОДА СИ РЕДЖЕП ТАИЙП ЕРДОАН! ПОВТАРЯМ - КОЙТО ЗНАЕ КАКВО СТАНА В ТУРЦИЯ ЗА ПОСЛЕДНИТЕ 9 ГОДИНИ - ТОЙ ЩЕ РАЗБЕРЕ, А КОЙТО НЕ ЗНАЕ - ДА СЕ ПОИНТЕРЕСУВА! НА НАС НИ ТРЯБВА НАШ ЕРДОАН! 

   ТРЯБВА НИ ЛИЧНОСТ, А НЕ НАДЕЖДИ, ЧЕ "ГРАЖДАНСКОТО ОБЩЕСТВО" ЩЕ РЕШИ ПРОБЛЕМИТЕ! "ГРАЖДАНСКО ОБЩЕСТВО" Е СЪЩАТА "ЛЕБЕРАЛНА" ТЪПОТИЯ, КАКВИТО СА "СВОБОДА, РАВЕНСТВО, БРАТСТВО", "ПРАВАТА НА ЧОВЕКА" /за по-черничките хора:)/ ИЛИ "СВОБОДНИ МЕДИИ" И "СВОБОДНИ ИЗБОРИ"!

    КАКВО ГРАЖДАНСКО ОБЩЕСТВО В ДЪРЖАВА, В КОЯТО ВСИЧКИ СЕ МРАЗЯТ ПОМЕЖДУ СИ, ЗАЩОТО ПОЛИТИКАТА НА КУКЛОВОДИТЕ Е ТОЧНО ТАКАВА - ДА НИ УНИЩОЖАТ ЧРЕЗ ОМРАЗАТА ПОМЕЖДУ НИ! МРАЗЯТ СЕ СТОЛИЦА И ПРОВИНЦИЯ, МРАЗЯТ СЕ ГРАЖДАНИ И СЕЛЯНИ, МРАЗЯТ СЕ МЛАДИ И СТАРИ....ВСИЧКИ СЕ МРАЗЯТ!
 
    ЗАТОВА И НИ ТРЯБВА ИСТИНСКИ ВОДАЧ. КОЙТО ДА НИ УБЕДИ, ЧЕ ОМРАЗАТА ПОМЕЖДУ НИ НИ СЪСИПВА! ТРЯБВА НИ ОБЩНОСТ- НАРОДНА ОБЩНОСТ, А НЕ ГРАЖДАНСКО ОБЩЕСТВО!

    ТРЯБВА НИ ЛИДЕР, КОЙТО ДА УДАРИ ПО МАСАТА И ДА ИМА КУРАЖА ДА УДАРИ И НЯКОЯ ДРУГА ГЛАВА. ТОЗИ ВОДАЧ ТРЯБВА ДА РАЗБИЕ ПОРОЧНАТА ЗАВИСИМОСТ ОТ РУСИЯ! КОЙТО СЕ ЗАЛЪГВА, ЧЕ ТУК СЕ МЕСЯТ САЩ И ЕС, ЗНАЧИ Е КЪСОГЛЕД....ИЛИ ЗОМБИ, ВЯРВАЩО НА ГОРЕСПОМЕНАТИТЕ КУРВИ, НАРЕЧЕНИ "СВОБОДНИ МЕДИИ"....ИЛИ ПРОСТО НЕ Е ЧУВАЛ ЗА "САЛФЕТКАТА ОТ ЯЛТА"! ТОВА Е НАЙ-ВАЖНОТО УСЛОВИЕ ТУК ДА СПРЕ "ПЕРЕСТРОЙКАТА ОТ УКРАИНСКИ ТИП" И ДА ЗАПОЧНЕ ГРАДЕЖ  НА ИСТИНСКО НОВО БЪЛГАРСКО ОБЩЕСТВО! АКО Е ИСТИНСКИ ВОДАЧ ЩЕ НАМЕРИ НАЧИН ДА ГО ПОСТИГНЕ! СТАМБОЛОВ ГО ПОСТИГНА, КОГАТО СМЕ БИЛИ МНОГО ПО-ЗАВИСИМИ! ЗНАЧИ И СЕГА МОЖЕ!

    БЪДЕЩИЯТ ЛИДЕР ТРЯБВА ДА РАЗБИЕ И НАШЕНСКАТА "СХЕМА" ГРУПИРОВКИ-ЧЕНГЕТА-ПОЛИТИЦИ, КОЯТО ПАК СИ Е ОТ "МАТУШКАТА"! НАЙ-ДОБРЕ ЩЕ Е ДА СМАЧКА И ТРИТЕ ГЛАВИ НА ЗМИЯТА - ДА ПРЕСТРУКТУРИРА МВР, ДА УНИЩОЖИ ГРУПИРОВКИТЕ ИЛИ ДА ГИ НАПРАВИ ЗАВИСИМИ ОТ ДЪРЖАВАТА И НАПЪЛНО ДА РАЗТУРИ Т.НАР. "ПОЛИТИЧЕСКА КЛАСА"!
   
    TОЗИ ЧОВЕК ТРЯБВА ДА НАПРАВИ ТАКА, ЩОТО ПРАВИТЕЛСТВО И НАРОД ДА НЕ СА ВРАГОВЕ, А ДА СА ЕДНО ЦЯЛО! УПРАВЛЕНИЕТО И ДЪРЖАВНАТА АДМИНИСТРАЦИЯ ДА СА СЛУГИ НА ХОРАТА, А НЕ ТЕХНИ ГОСПОДАРИ И КОГАТО НЯКОЙ КАЖЕ "ДЪРЖАВАТА", ДА НЕ РАЗБИРА ПОД ТОВА БАНДА ОБИРДЖИИ И МОШЕНИЦИ, А ПОМОШНИЦИ И ЧАСТ ОТ НАРОДА! 

    ТОЙ ТРЯБВА ДА НАКАРА ДЕЦАТА НИ ДА ЧЕТАТ ВАЗОВ, А НЕ ДА ИМИТИРАТ ААЗИС ИЛИ ТУПАК, ДА ПРЕВЪРНЕ ВЯРАТА В СОБСТВЕНИТЕ ИМ СИЛИ В ИСТИНА, ДА ИМ ВНУШИ, ЧЕ НЕ МАРАТОНКИТЕ ADIDAS И IPHONE 5 СА ИСТИНСКИТЕ ЦЕЛИ В ЖИВОТА, А ЛИЧНОТО ДОСТОЙНСТВО, УВАЖЕНИЕТО КЪМ РОДИНАТА И СЕМЕЙСТВОТО!

   И ВЯРАТА В ГОСПОД! ВЯРАТА В ГОСПОД! 

   ТОЙ ТРЯБВА ДА Е ИНИЦИАТОР И ЗА ПРЕНАПИСВАНЕТО НА ЦЯЛАТА НИ ИСТОРИЯ И ТАЗИ ИСТОРИЯ ДА БЪДЕ ЗАДЪЛЖИТЕЛНО УЧЕНА ОТ ВСИЧКИ - И МЛАДИ И СТАРИ! ЗАЩОТО ТОЧНО ИСТОРИЯТА....МИНАЛОТО...ТЕ ЩЕ НИ ПОКАЖАТ БЪДЕЩЕТО!
 
   ДА, ТРЯБВА НИ ВОДАЧ, КОЙТО ДА ВНУШИ НА БЪЛГАРИТЕ, ЧЕ С НИЩО НЕ СА ПО-ЛОШИ ОТ ГЕРМАНЦИТЕ! ЗАЩОТО НАЙ-ГОЛЯМ НАШ ПРОБЛЕМ СА КОМПЛЕКСИТЕ, НАСАЖДАНИ НИ ДЕСЕТКИ ГОДИНИ И ТО АБСОЛЮТНО ЦЕЛЕНАСОЧЕНО! НОВИЯТ ЛИДЕР ДА КАЖЕ - ИМАЛИ СМЕ ВЕЛИКО МИНАЛО И ТРЯБВА ДА СИ ИЗГРАДИМ ВЕЛИКО БЪДЕЩЕ!  НИЕ ДА ГО ИЗГРАДИМ! САМИ! НИЕ НЕ СМЕ НАРОД ОТ "СЕРВИТЬОРИ, ПРОСТИТУТКИ И ПЕНСИОНЕРИ", НИТО СМЕ "ЛОШ МАТЕРИАЛ"! НИЕ СМЕ УМНИ, КОМБИНАТИВНИ И СПОСОБНИ! 

   ТОЗИ ВОДАЧ ТРЯБВА ДА Е НЕПОКОЛЕБИМ В ПЛАНОВЕТЕ И НАМЕРЕНИЯТА СИ! ТОЙ ТРЯБВА ДА Е ГОТОВ ДОРИ И ОРЪЖИЕ ДА ИЗПОЛЗВА ЗА ОСЪЩЕСТВЯВАНЕ НА ИДЕИТЕ СИ! НЕ ТРЯБВА ДА СПИРА ПРЕД НИЩО В БОРБАТА СИ! ЕДИНСТВЕНАТА МУ ЦЕЛ ТРЯБВА ДА Е ДОБРУВАНЕТО НА БЪЛГАРИТЕ!  

   КОГАТО СЕ ПОЯВИ ТАКЪВ ЧОВЕК ВСИЧКО ЩЕ СЕ ОПРАВИ БЪРЗО! ДОРИ НЕ МОЖЕТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ КОЛКО БЪРЗО! ИСТОРИЯТА НИ ДАВА ДЕСЕТКИ ПРИМЕРИ ЗА ТАКИВА ЛИДЕРИ, ДОРИ И НАШАТА ИСТОРИЯ!

   КОГА, ОТКЪДЕ И КАК ЩЕ ДОЙДЕ ТОЗИ СПАСИТЕЛ? НЕ ЗНАМ! НО ЗНАМ, ЧЕ ЩЕ ГО ИМА! ПРОВИДЕНИЕТО ЩЕ ГО ИЗПРАТИ, КАКТО МНОГО ПЪТИ СЕ Е СЛУЧВАЛО ПРЕДИ! И ЗНАМ, ЧЕ И ДРУГИ ГО ЗНАЯТ И ЧЕ НЯКОЙ ОТСЕГА ТРЕПЕРЯТ ОТ СТРАХ! 

   НА КОГОТО МОЯТА НАДЕЖДА ЗВУЧИ КАТО ФАНТАЗИЯ, НЕКА СЕ СЕТИ ЗА ГАЛИЛЕО! ДОРИ И САМО ТОЙ Е ДОСТАТЪЧЕН!

    БОГ Е ВЕЛИК И НИ ОБИЧА, А ИСТОРИЯТА Е КРЪГОВРАТ! ЗАТОВА И АЗ СЪМ ОПТИМИСТ! 

 







Тагове:   бъдеще българиЯ,


Гласувай:
3



1. milady - Iskamm da vi dam...
26.03.2013 14:02
Ako e vazmojno. 10 Plusa ...!! Kade e Tözi Xrstos za Bulgaria ..Amin !!
цитирай
2. velio - СЪВЕТ ЗА СПИРАНЕ НА ПОГРЕШНИЯ ПРЕХОД (Част 1 - Предпоставки) - България трябва по-скоро да се освободи от примитивните догми на новата утопия - неолиберализма*
26.03.2013 14:21
http://velio.blog.bg/politika/2013/03/13/syvet-za-spirane-na-pogreshniia-prehod-chast-1-predpostavki-.1063604
цитирай
3. velio - СЪВЕТ ЗА СПИРАНЕ НА ПОГРЕШНИЯ ПРЕХОД (Част 2 - Продължение) - България трябва по-скоро да се освободи от примитивните догми на новата утопия - неолиберализма*
26.03.2013 14:22
http://velio.blog.bg/politika/2013/03/13/syvet-za-spirane-na-pogreshniia-prehod-chast-2-prodyljenie-b.1063607
цитирай
4. velio - Дали "ТУК СЕ МЕСЯТ САЩ И ЕС"
26.03.2013 14:36
ОК - За ПОРОЧНАТА ЗАВИСИМОСТ ОТ БЛЯДОВЕТЕ И "САЛФЕТКАТА ОТ ЯЛТА"- съм съвсем съгласен !!!

Но виж какво - още се чудя дали, че "КОЙТО СЕ ЗАЛЪГВА, ЧЕ ТУК СЕ МЕСЯТ САЩ И ЕС, ЗНАЧИ Е КЪСОГЛЕД...", като хич не вярвам на ГОРЕСПОМЕНАТИТЕ КУРВИ, НАРЕЧЕНИ "СВОБОДНИ МЕДИИ" ???

В.М.
цитирай
5. jelezov - Моят коментар е искрена и доброн...
31.03.2013 13:55
Моят коментар е искрена и добронамерена критика на мирогледа на wilim, критика на научните му възглед за света и на неговата идеология (ценностна ориентация), които много сполучливо са изложени в цитираната по-долу негова мисъл.
„ВСИЧКИ ВЕЛИКИ ДЪРЖАВИ И ОБЩЕСТВА, ДОКАТО СА БИЛИ ВЕЛИКИ, СА БИЛИ "ИМПЕРИИ НА ДУХА"! КОГАТО ЛАКОМИЯТА ПОБЕЖДАВА И ТЕ ЗАГИВАТ! КОГАТО ИДЕЯТА Е ДВИЖЕЩА СИЛА- ТЕ СА ВЕЛИКИ! КОГАТО ИДЕЯТА СЕ ЗАМЕНИ С ИНТЕРЕСИ И ПАРИ И ТЕ УМИРАТ!”
В тези съждения се съдържа толкова „научна” истина, колкото например в съждения като: „Земята е плоска” или „Кукуригането на петлите е причина за съмването”. Хегел определя подобни истини с понятието „привидност”. Противопоставянето като алтернативи на Духа (идеите) и интересите (лакомията), което прави авторът е чиста привидност, защото от подобна предпоставка е невъзможно обяснението на произхода и характера на самите идеи. Ако господинът пожелае и намери духовни сили да подложи на критична оценка своя мироглед, бих му препоръчал да прочете „ПРЕДГОВОР КЪМ „КЪМ КРИТИКАТА НА ПОЛИТИЧЕСКАТА ИКОНОМИЯ” от Карл Маркс (Съч. т. 13. с. 7-11) Необходимият откъс от този Предговор може да се прочете и в моя Блог - постинг "материалистическо разбиране на историята".
цитирай
6. wilim - JELEZOV - HEAVY METAL :)
31.03.2013 20:27
jelezov написа:
Моят коментар е искрена и добронамерена критика на мирогледа на wilim, критика на научните му възглед за света и на неговата идеология (ценностна ориентация), които много сполучливо са изложени в цитираната по-долу негова мисъл.
„ВСИЧКИ ВЕЛИКИ ДЪРЖАВИ И ОБЩЕСТВА, ДОКАТО СА БИЛИ ВЕЛИКИ, СА БИЛИ "ИМПЕРИИ НА ДУХА"! КОГАТО ЛАКОМИЯТА ПОБЕЖДАВА И ТЕ ЗАГИВАТ! КОГАТО ИДЕЯТА Е ДВИЖЕЩА СИЛА- ТЕ СА ВЕЛИКИ! КОГАТО ИДЕЯТА СЕ ЗАМЕНИ С ИНТЕРЕСИ И ПАРИ И ТЕ УМИРАТ!”
В тези съждения се съдържа толкова „научна” истина, колкото например в съждения като: „Земята е плоска” или „Кукуригането на петлите е причина за съмването”. Хегел определя подобни истини с понятието „привидност”. Противопоставянето като алтернативи на Духа (идеите) и интересите (лакомията), което прави авторът е чиста привидност, защото от подобна предпоставка е невъзможно обяснението на произхода и характера на самите идеи. Ако господинът пожелае и намери духовни сили да подложи на критична оценка своя мироглед, бих му препоръчал да прочете „ПРЕДГОВОР КЪМ „КЪМ КРИТИКАТА НА ПОЛИТИЧЕСКАТА ИКОНОМИЯ” от Карл Маркс (Съч. т. 13. с. 7-11) Необходимият откъс от този Предговор може да се прочете и в моя Блог - постинг "материалистическо разбиране на историята".


Трябва да кажа, че Маркс съм го чел и изобщо нямам претенции....че точно аз откривам топлата вода! Освен това, тук пиша в блог, а не пред научен съвет! И си мисля, че тоно такъв трябва да е изказа в един блог! Колкото до идеята ми - харесвам личности! Личности като Стамболов, Хитлер, Мусолини, Андроник Комнин, Александър Велики, Фердинанд Български, Р.Т. Ердоан.....! Съвременното фалшиво общество не обича личностите! То иска маса от лакоми за пари телета! това съм и написал...за духа! И си мисля, че да цитирам онази книга, която сте ми цитирал Вие....е тъпо и неактуално.....защото историята е кръговрат, но личностите са различни! Не съм ли прав?
цитирай
7. jelezov - Не, ама никак не сте прав! И да Ви о...
01.04.2013 13:11
Не, ама никак не сте прав! И да Ви обясня защо на сте прав - няма да го разберете. Подобни на Вас хора аз наричам ОБЪРКАНИ ГЛАВИ. Може ли да бъде човек и логично мислящ и идейно последователен ако хем харесва личности като Хитлер и Мусолини, хем е причастен към идеите изложени от Laurent Louis в речта му в Белгийския парламент.
цитирай
8. velio - Ама и вие Jelezov - някак си сте доста ОБЪРКАНА ГЛАВА
01.04.2013 23:30
jelezov написа:
Не, ама никак не сте прав! И да Ви обясня защо на сте прав - няма да го разберете. Подобни на Вас хора аз наричам ОБЪРКАНИ ГЛАВИ. Може ли да бъде човек и логично мислящ и идейно последователен ако хем харесва личности като Хитлер и Мусолини, хем е причастен към идеите изложени от Laurent Louis в речта му в Белгийския парламент.


... та как един разумен човек, който следи какво се случва по света през последните 10-тина години, и е чул речта на Laurent Louis в речта му в Белгийския парламент не схваща аналогията - НЕ ПРАВИТЕ ЛИ 100%-ва И ЯВНА АНАЛОГИЯ М/У Т.НАР. ПОБЕДИТЕЛИ ОТ II-та СВ. ВОЙНА (ЦИОНИСТКАТА АНТАНТА) и сегашните неправди, които бяха сътворени от същите хора, които най-нагло заявяват, че те са тези, които с право победиха. Един ден, когато минат адски много години света ще гледа на Адолф Хитлер и силите на “Оста” по много по-безпристрастен начин. За тяхно нещастие обаче, “Съюзниците” ще са прикрили истината добре, или дори унищожили цели части от нея. Тогава те ще разберат, че Хитлер не е това, за което ни го представят днес. Ще осъзнаят, че Адолф Хитлер направи нещо, което беше нужно за германския народ – да защити земята и хляба си. Ще разберат, че в трудни моменти, когато врага се крие сред самия народ, народа го погва и проявява форма на егоизъм, която е неизбежна с цел да осигури своето добро бъдеще, просперитет и най-вече да запази своята национална идентичност. Адолф Хитлер постигна социална справедливост за толкова малко време, а днес вече над 60 години вместо да се борим за социална справедливост, социалната несправедливост донесена ни от “Съюзниците” и техните методи и похвати на управление на…целия свят е толкова голяма, че сигурно нещата са непоправими. Те, хората на бъдещето ще са безпристрастни и ще сравнят 20 (жертвите на нацизма) с 300 (жертвите на капитализма и комунизма) милиона и ще разберат кои са по-големите убийци и изверги.
цитирай
9. velio - Още малко за г-н Jelezov и речта на Laurent Louis в речта му в Белгийския парламент
01.04.2013 23:54
jelezov написа:
... хем е причастен към идеите изложени от Laurent Louis в речта му в Белгийския парламент.


Цитирам речта на Laurent Louis - и вижте пак горния ми коментар: "Аз смятам също, че отдавна е дошло време да сложим край на нашето участие в ООН или НАТО и да излезем от Европейския съюз, ако тази Европа, вместо да бъде опора на мира и хуманизма, става средство за нападение и дестабилизация на суверенни държави в ръцете на финансовите магнати."
КАКВА АНАЛОГИЯ, А... ? Уж капиталистите и демократите мразят комунистите (редовите такива с право!), но се съюзиха с тях през ВСВ. Това е съюз по неволя, който само показва нечистите им цели да спечелят войната, за да имат власт и позиции в глобален план - както и стана, НО ДОКОГА ЛИ? Та блогерът willim е абсолютно прав хем да е причастен към идеите изложени от Laurent Louis, както и за "... масата от лакоми за пари телета!" Това и е написал... за духа! Просто поколенията израстват с така устроени медии и исторически източници, които да изопачат собствената им психология и настроения, да замъглят преценката им и дори лишат от логика. Това е нещо, което с пълна сила важи и в България. Днес българите се “кефят” на американците и американските простотии, които са залели света, а в същото време са адски вредни. “Кефят” се, защото няма кой да им разкаже, как англо-американците бомбардираха София ежедневно и я съсипаха, без на практика да има каквато и война срещу тях от наша страна. Но нека да запазим духа на добрата стара Европа и достойнството на всичките и нации ... а не консуматорското й в момента общество - НАЛИ ТОВА Е ПРАВИЛНИЯТ ВСЕ ПАК МИРОГЛЕД - TO KEEP HIGH SPIRIT (FIRED BY THE HOLY SPIRIT) !!!
цитирай
10. wilim - jelezow...
02.04.2013 18:56
jelezov написа:
Не, ама никак не сте прав! И да Ви обясня защо на сте прав - няма да го разберете. Подобни на Вас хора аз наричам ОБЪРКАНИ ГЛАВИ. Може ли да бъде човек и логично мислящ и идейно последователен ако хем харесва личности като Хитлер и Мусолини, хем е причастен към идеите изложени от Laurent Louis в речта му в Белгийския парламент.

цитирай
11. wilim - jelezooooov....jelezov:(((((
02.04.2013 19:04
jelezov написа:
Не, ама никак не сте прав! И да Ви обясня защо на сте прав - няма да го разберете. Подобни на Вас хора аз наричам ОБЪРКАНИ ГЛАВИ. Може ли да бъде човек и логично мислящ и идейно последователен ако хем харесва личности като Хитлер и Мусолини, хем е причастен към идеите изложени от Laurent Louis в речта му в Белгийския парламент.


Дори ми стана смешно???? Е и какъв проблем има да харесвам А.Хитлер и Дуче....а да харесвам и белгийското момче? И тримата казват истината, и тримата се опълчват срещу една и съща система....! Годините са различни, но хората са същите - пичове, които не могат да търпят неправдите! Това е! А хора като Теб, Железов...съм описвла мноооого пъти ! Наричам тази прослойка хора с галеното име "ОСОФИЯНЧЕНИ ЛЕБЕРАЛИ"! Не се сърди, ама аз такива хора така си ги наричам:))))) Изобщо не ми се спори за Маркс! Този равински син съсипа и продължавад а съсипва света! Защото тези, срещу които се бориха и Фюрера и Дуче, а и белгийчето, са все един дол марксисти....както и дясно и ляво да се наричат! Затова и Китай ще завладее света...ако не го е завладял вече....точно защото там забраниха марксизма!!!!
цитирай
12. jelezov - В отговор на моето твърдение, че ...
03.04.2013 14:19
В отговор на моето твърдение, че идеологическото (духовното) отъждествява на Хитлер, Мусолини и белгийския депутат е нелогично, т. е. глупост, wilim пише: „Дори ми стана смешно???? Е и какъв проблем има да харесвам А.Хитлер и Дуче....а да харесвам и белгийското момче? И тримата казват истината, и тримата се опълчват срещу една и съща система....!” А на мен ми става тъжно, когато се сблъскам с невежеството. Истина е, че белгиецът се противопоставя на капитализма като световна система. Но не е истина че фашизмът и нацизмът са отрицание на същата тази система. Истина е, че първоначално в нацистката идеология има антикапиталистически елементи, носители на които са членовете на СА (щурмоваците на Ернст Рьом), но след „Нощта на дългите ножове” нацистката партия начело с Хитлер става послушно оръдие на едрия немски (и международен) капитал в борбата срещу комунизма. Този проблем е прекрасно осветлен от роденият в Иран арменец Мануэль Саркисянц – виден американски учен, в преведената на руски език книга „АНГЛИЙСКИЕ КОРНИ НЕМЕЦКОГО ФАШИЗМА”, която може да се прочете в Интернет. Допускам, че я има в Мрежата и на английски – езика на оригинала. Аз съм марксист и въпреки това предпочитам да чета антимарксистка литература. Това ми помага да разбирам световните проблеми по-добре от марксистки позиции. Дискусията е най-прекия път към истината. За разлика от марксистите обаче антимарксистите и особено фашистите бягат от марксистката литература като дяволи от тамян, с което капсулират невежеството си. Бих препоръчал също така книгата "ГИТЛЕР ИДЕТ НА ВОСТОК" от немския автор Карель Пауль.
цитирай
13. jelezov - Към velio
03.04.2013 16:38
След като прочетох коментарите № 8 и № 9 на velio влязох в Блога му, за да видя що за човек е той. След прочитането на първите изречения от постинга „СЪВЕТ ЗА СПИРАНЕ НА ПОГРЕШНИЯ ПРЕХОД” останах приятно изненадан и учуден, защото професионализмът сред блогърите е рядко явление. Учуден, защото, като стил, постинга и двата коментара бяха несъвместими. Накрая разбрах загадката. Фактически постингът беше статия на проф. Огнян Минчев, в която той професионално и логично изразява разбиранията си за характера на Прехода. Мнението ми за въпросните коментари е: еклектична смес от противоположни идеи.
„Те, хората на бъдещето ще са безпристрастни и ще сравнят 20 (жертвите на нацизма) с 300 (жертвите на капитализма и комунизма) милиона и ще разберат кои са по-големите убийци и изверги.”. Това съждение е колкото глупаво, толкова и безнравствено. Жертвите на нацизма не са 20, а повече от 50 милиона и те са част от жертвите на капитализма, а колко са те - трудно могат да се изчислят. Съвсем добронамерено препоръчвам на г-н Вельо Манев ,като начинаещ блогър, да пише коментарите си на отделен файл и след като ги прецизира, да ги поства. Както е казал един велик човек, стилът прави човека.
цитирай
14. wilim - jelezov ......... абе ти какви глупости четеш????
07.04.2013 07:02
..мдааа....железов!!! Да твърдиш, че Хитлер и Мусолини не са против статуквото...понеже то не е много различно и сега, е все едно да заявиш, че китайската икономика е в упадък , а икономиката на Ес - във възход....тоест - да пишеш пълни глупости! Не знам какво и как го четеш, но си мнооооого назад с материала! Между другото - точно ЕС и САЩ са "марксически", а Китай не е! Колкото до Дуче и Фюрера - няма по-големи антикапиталисти от тях! НЯма!
цитирай
15. jelezov - Умните хора знаят или се досещат, че ...
10.04.2013 21:23
Умните хора знаят или се досещат, че съществуват два вида дискусии (спорове): идеологически и научни (търсещи истината). Пример за първия вид дискусия: теза - Хитлер е от добрите, антитеза - Хитлер е от лошите. Синтеза, като въплъщение на истината е невъзможна. И нацистът (фашистът), и антифашистът, дори след многогодишен спор си остават с убежденията. Такава е природата на ценностната ориентация. Хората рядко и много трудно се разделят с убужденията си. Пример за втория, за научния вид дискусия: теза - идеологията и политиката на Хитлер са антикапиталистически; антитеза - същите са прокапиталистически. Тук спорещите, след като противопоставят факти и аргумент, ако са способни за логическо мислене, т. е не се глупаци, ще стигнат до истината: идеологията и политиката на Хитлер са антикапиталистически, доколкото са насочена срещу империалистическото господство на капитала на т. н. Западни демокрации. Те са прокапиталистически, доколкото са опит за осигуряване световното господството на германския капитал, то ест т. н. "Нов световен ред". Разбира се, в условията на това господство е предвидено целокупният немски народ да се пооблажи. Но това не прави от фашизма хуманистична идеология и политика. С удоволствие бих прочел един обширен постинг, в който научно да бъде доказана истинността на съждението: "Между другото - точно ЕС и САЩ са "марксически", а Китай не е! Колкото до Дуче и Фюрера - няма по-големи антикапиталисти от тях! НЯма!"
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: wilim
Категория: Други
Прочетен: 474053
Постинги: 118
Коментари: 348
Гласове: 297
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031